جنگ بر سر هویت و نام خلیج فارس همچنان در بین پارسیان و اعراب ادامه دارد و اینک مسئله بزرگی برای هردو طرف شده به طوری که  از هر سوراخی سری میکشند و قصد پیشی گرفتن از یکدیگر را دارند.
اما چیزی که در این میان به طور کامل ، روشن است و در اسناد تاریخی هم موجود است پارسی بودن این خلیج است و این که از دیرباز ایرانیان در این خلیج پر گهر همواره پیشگام بوده اند و آن را از آن خود میدانند.

اما این دعوا همچنان ادامه دارد و لج و لجبازی اعراب برای ایرانیان بسیار گران تمام شده است به طوری که با همکاری کشور آمریکا کار به دادگاه لاهه کشیده شده است و کشور امارات ادعای خنده داری کرده که برای به کرسی نشاندن آن به هردری زده است و از هیچ چیز فروگذار نمیکند (که نمونه بزرگ آن کمک شرکت گوگل به این شیخ نشین و نیز ایجاد یک وبسایت نظر سنجی جهانیست درمورد پارسی یا عربی بودن این خلیج)حتی به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر تجاوز نظامی قطر به جزیره ابوموسی در سال 2004.

اما این وظبفه ما و وظیفه هر ایرانیست که از اراضی کشور خود به درستی دفاع کند و پاسخی دندان شکن به متجاوزان بدهد.
این پاسخ باید آنقدر کوبنده باشد که اعراب دیگر به خود جرئت چنین اهانت ها و تجاوز هایی را ندهند و برای همیشه خلیج پارسی را به رسمیت بشناسند.

و این میسر نخواهد شد مگر با همکاری و همدلی همه مردم و دولت کشور با یکدیگر!

 


راهکار های زیادی برای پیروزی در این مبارزه وجود دارد که من به پیشنهاد برخی از آنها می پردازم :

1.ایجاد یک وبسایت نظر سنجی جهانی مانند آنچه اماراتی ها ایجاد کرده اند .
(درحالی که در آمارگیری های جهانی تعداد کاربران اینترنت در ایران بسیار بیشتر از بسیاری از کشورهاست اما تعداد اعراب از تعداد پارسیان فراتر است و با توجه به اختلافات گسترده کشور های عربی با یکدیگر ایرانیان میتوانند در این نظر سنجی پیروز شوند و نیز احتمال تغلب عرب ها در نظر سنجی رد میشود)

2.ایجاد وبلاگ ها و وبسایت های متعدد با موضوع خلیج فارس (Persian Gulf) به زبان های مختلف عربی ، انگلیسی ، پارسی و ... و ارائه اسناد و مدارک قدیمی و جدید مبنی بر پارسی بودن این خلیج در آنها.

3.اطلاع رسانی های گسترده توسط رسانه های دولتی و شخصی

4.تحت حمایت ویژه قرار دادن جزایر سه گانه ابو موسی ، تنب بزرگ و تنب کوچک از سوی دولت و اجرای طرح استان خلیج فارس به مرکزیت ابوموسی!

5.ایجاد مجتمع های تفریحی و گردشگری مناسب در این جزایر و نیز اجرای یک طرح گسترده عمرانی توریستی در این منطقه که بیانگر پارسی بودن آن است.

6.اعتراض های همگانی و گسترده به شرکت گوگل به دلیل اهانت به پارسیان و تحریم این کمپانی !


7.حملات همگانی هماهنگ به وبگاه ها و صفحات اینترنتی سران امارات و متجاوزان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : خليج هميشه پارس(فارس),

موضوع :
خلیج تا ابد فارس ,  ,