دریای شور و شعور مردمانت را اینک خوشحال به نظاره ام و خوشحالی لبریز از جام تو مهرورز توست ،وطنم .

وطنم، ای ملک عزیزتر از جانم ؛ ای سرزمین شهیدانم ،من به افتخار بهار انتخاب مردمان آرمانی ات به خود می بالم و از عمق وجود خوشحالم .
وطنم، ای زادگاه قهرمان رهبرم، در حلول باران شور و شعور شیرزنان و رادمردانت اینک عاشقانت از حلاوت این پیروزی و شادی این عیدی بزرگ به بزرگ رهبرت در پوست نمی گنجد.

وطنم ، ای ملک کرامت پیشگان،ای سرزمین تاریخ، فرهنگ وتمدن ،امروز نمایش وحدت ملی هموطنان، این عاشق پیشگان همیشگی ات بار دیگر چشم بدخواهان تو را مایوس وکیش مات کرد.

وطنم، ای سرزمین رستم و گوان پیلتن ، ای ملک عزیز پارسایان فضل و اندیشه ،امروز بهار اندیشه در جای جای سرایت ،مجد و بزرگی ات را بار دیگر در خود تجلی کرد .

وطنم،ای زیباترین تصویر خیالم ، ای مهد کرامت علوی و انیس دلدادگان ولایی، امروز مردمان دیارت یکپارچه ولایی شدند.

 

وطنم، ای خاک عنبرین از عاریت خلد برین توس، امروز مردمان دیار ت یک بار دیگر با نمایش حماسه ی اقتدار ملی خود بار دیگر با آرمانهای پیر مرداد خمینی کبیر (ره )، مقام معظم رهبری و آلاله های سرخ فام همیشه جاویدت جاودانه بیعت کرد.

وطنم، ای نماد افتخارم، امروز بیش از هر روز دیگر از غرور ملی مردمان قهرمانت خوشحالم و از این خوشحالی چون دیگر آحاد این سرزمینی بزرگ بر خود می بالم .

وطنم،اینک از زیباترین جلو ه ی یکرنگی، یک دلی و سرمستی مردم سرمست از عشق بالندگی وطن و خلق حماسه ی کم نظیر حضور میلیونی در 24 خرداد خوشحالم.

وطنم، بر خود می بالم که قطره ای از دریای این امتم ،امتی که اراده ی مردم آن بی مثابه و بی کرانه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : وطنم,