به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از ايسنا، سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در نشست با فرماندهان لشکر 28 پياده کردستان گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران مجهز به پيشرفته‌ترين سلاح‌هاي جنگي و تجهيزات مي‌باشد.

سردار وحيدي  در اين ديدار با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري که فرمودند "امروز ارتش به مدال ارتش حزب الله مفتخر است"، اظهار داشت: ارتش همواره در مسير انقلاب اسلامي سربلند و افتخارآميز بوده است.

وي نقش لشکر 28 پياده کردستان را در پيروزي انقلاب اسلامي بسيار ارزشمند دانست و افزود: انقلاب اسلامي پرمحتواترين انقلاب در طول تاريخ بوده است و ارتش در هشت سال دفاع مقدس با اهداء چهار هزار و 800 شهيد و 270 هزار جانباز ثابت کرد که حاضر است با تمام توان خود از تماميت ارضي اين مملکت دفاع کند.

وحيدي بيان داشت: امروزه ارتش جمهوري اسلامي ايران مجهز به پيشرفته‌ترين سلاح‌هاي جنگي و تجهيزات روز مي‌باشد و اين مهم با همت و تلاش کارکنان ارتش جمهوري اسلامي بدست آمده است.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي ارتش را وجود رهبري هاي دلسوزانه حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي و فرماندهي معظم کل قوا دانست و تصريح کرد: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با ايمان‌ترين و با عزت‌ترين ارتش‌هاي جهان است و همواره آماده مقابله با هرگونه تهاجم دشمن است.

در پايان اين ديدار وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از تجهيزات و آمادگي کارکنان لشکر 28 پياده کردستان بازديد کرده و از آماده بودن کارکنان و تجهيزات نظامي و پرسنل لشکر قدرداني کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: