مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت:‌ در طول 34 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم با آمدنشان به صحنه اهداف و نیات دشمن را ناکام گذاشتند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن‌ اظهارداشت: بی‌شک یکی از مسائلی که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی است حضور مردم در صحنه انقلاب است.انقلاب

عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس به  گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره همواره مردم با آمدنشان به صحنه اهداف و نیات دشمن را ناکام گذاشتند.

وی تأکید کرد: امسال هم این انتظار می‌رود ملت ایران باتوجه به تهدیدها و تحریم‌ها دشمنان و اینکه بنا دارند بر ملت ایران فشار آورند، تا به دلیل خستگی و عدم تحمل مشکلات بین آنها و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند هوشمندتر از هر سال در صحنه راهپیمایی حضور یابند و برای همیشه توطئه دشمنان را خنثی کنند.

 

 

*دشمنان بدانند ملت ایران خستگی‌ناپذیر است

 

آیت‌الله‌ حسینی‌بوشهری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در جشن پیروزی انقلابشان در دنیا بی‌نظیر است، یادآورشد: در کشورهای دیگر سالگرد پیروزی انقلاب‌هایشان طی جلسات تشریفاتی و رسمی برگزار می‌شود اما مردم ما زن و مرد و پیر و جوان در راهپیمایی شرکت کرده و حضورشان را به رخ دشمنان می‌کشانند.

امام‌جمعه موقت قم با تأکید بر اینکه امیدواریم امسال شاهد پرشورترین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در تاریخ انقلاب باشیم، اضافه‌کرد: دشمنان بدانند این ملت خستگی‌ناپذیر است و برای رسیدن به آرمان‌های اصلی‌اش گام‌ها را سریع‌تر برمی‌دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان‌کرد: دشمنان نمی‌توانند امیدی به این ملت مقاوم و خستگی‌ناپذیر داشته باشند و این حضور مردم باعث خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی خواهد شد. 

22بهمن ميزان سنجش عيار وفاداري مردم به نظام است

مسئول بسيج دانشگاه شاهد با بيان اينکه 22 بهمن ميزان سنجش عياروفاداري مردم به نظام است، گفت: ملت ايران روز 22 بهمن عملا ظن دشمنان پيرامون دلسرد شدن و کمرنگ شدن اميد مردم نسبت به نظام را به يأس بدل مي‌کنند. مردم

"سعيد گل‌صنم‌لو" مسئول بسيج دانشگاه شاهد  با اشاره به اهميت حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: بدخواهان داخلي و خارجي همواره 22 بهمن را  به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامي قلمداد کرده‌اند به همين دليل تمام چشم‌ها روز 22 بهمن به ايران اسلامي و حرکت مردم دوخته شده است.


وي افزود: 22 بهمن جشن ملي و تجديد بيعت ملت ايران با ارزش‌هاي انقلاب و اعلام انزجار از نظام طاغوت است.

مسئول بسيج دانشگاه شاهد با اشاره به جنجال رسانه‌اي غربي‌ها به منظور جلوگيري از حضور مردم در اين راهپيمايي،‌ اظهارداشت: دشمن حضور مردم در عرصه‌هاي سياسي کشور را نشان ويژه‌اي از مقبوليت و سنجش عيار وفاداري مردم نسبت به نظام مي‌داند.

گل‌صنم‌لو با بيان اينکه مردم همواره هوشيار و موقعيت‌شناس بوده‌اند، تصريح کرد: امسال نيز ملت ايران روز 22 بهمن عملا ظن دشمنان پيرامون دلسرد شدن و کمرنگ شدن اميد مردم نسبت به نظام را به يأس بدل مي‌کنند.

وي گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از انتخابات به عنوان يک اصل و شاخص براي نظام ياد کرده‌اند و ترفندي که دشمن به کار بسته نيز همين است که مردم را از حضور در صحنه‌هاي سياسي کشور دلسرد نشان دهد و اظهار کند که رغبت مردم نسبت به نظام کم شده؛ لذا حضور مردم اهميت دارد هر چند مردم وفاداري خود را به ارزش‌هاي نظام بارها در عرصه عمل به اثبات رسانده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: