راهپيمايي 22 بهمن بيمه‌نامه نظام در برابر هجمه‌ بيگانگان است

 

مسئول بسيج دانشگاه امام صادق(ع) بيان اينکه حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن نظام را در قبال هجمه‌هاي رسانه‌اي غرب بيمه مي‌کند، گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان همواره پاي نظام و انقلاب ايستاده‌اند و هر کجا که لازم بوده باعث دلگرمي مسئولان شده‌اند. مردم

"مهدي قلي‌نژاد" مسئول بسيج دانشگاه امام صادق(ع)  اهميت حضور ميليوني مردم در راهپيمايي 22 بهمن را امري انکارناپذير خواند و اظهارداشت: مردم مبنا و پشتيبان اصلي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند، چرا که نظام ما براساس مردم‌سالاري ديني شکل گرفته و مسلما هرچقدر حضور مردم در صحنه‌هاي سياسي کشور  پرنگ‌تر باشد،‌ نظام حاکم از پشتوانه محکم‌تري برخوردار شده و با قدرت بيشتري مي‌تواند با هجمه‌هاي بيگانگان و تحريم‌ها مقابله کند.


وي با بيان اينکه حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن نظام را در قبال هجمه‌هاي رسانه‌اي غرب بيمه مي‌کند، تصريح کرد: در طول اين چند دهه که از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته، مردم با وجود مشکلات فراوان همواره پاي نظام و انقلاب ايستاده‌اند و هر کجا که لازم بوده با حضور خود باعث دلگرمي مسئولان شده‌اند تا اينکه مسئولان با پشتوانه آنان بتوانند با قدرت به سمت آرمان‌هاي انقلاب پيش روند.

مسئول بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با تاکيد براينکه مردم با حضور در صحنه‌هاي سياسي کشور بصيرت خود را به رخ مسئولان مي‌کشند، يادآورشد: مسئولان نيز بايد بدانند که مديون اين ملت هستند و بايد براي آنها کار کنند.

قلي‌نژاد با اشاره به کسب رتبه‌هاي علمي ايران در منطقه و جهان، اظهارداشت: مسئولان با کار دلسوزانه و با استعانت از اين مردم بايد توانمندي‌هاي ايران را به رخ جهانيان بکشانند.

وي با تاکيد براينکه مردم در طول 34 سال انقلاب هر کجا لازم بوده پاي کار آمده‌اند و از ارزش‌هاي نظام دفاع کرده‌‌اند، بيان داشت: مردم ما با بصيرت کامل همواره حساسيت‌هاي زمان خود را درک کرده و با آگاهي از گردنه‌هاي سخت عبور کرده‌اند.

مسئول بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اينکه انتخابات سال آينده نيز يکي ديگر از شرايط حساسي است که مردم در آن اقتدار خود به رخ جهانيان خواهند کشاند، خاطرنشان کرد: ملت ايران در خردادماه سال 92 نيز با حضور پررنگ خود براي دولت آينده نيز پشتوانه قوي‌اي خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : راهپيمايي 22 بهمن بيمه‌نامه نظام در برابر هجمه‌ بيگانگان است,