بیانیه جامعه اسلامی کارمندان ضمن مذمت تحریم‌های آمریکا درباره پیشنهاد مذاکره از سوی شیطان بزرگ تاکید کرد: مردم هوشیار ایران این شیوه‌های شیطانی را می‌شناسند و در روز ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی خواهند داد.

فراپرس: جامعه اسلامی کارمندان به‌مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.ایران

در این بیانیه آمده است: سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از سوی ملت ایران در حالی جشن گرفته می‌شود که توفیقات فراوانی در ابعاد سیاسی، علمی، فناوری و فرهنگی و غیره نصیب ما ایرانیان شده است. انقلابی که انفجار نور بود و پرتو آگاهی بخش آن اقصی نقاط جهان اسلام را در نور دیده و بیداری اسلامی را رقم زده است. هرچند دشمنان انقلاب در سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش نمودند از قدرت سخت و نرم بویژه در بعد نظامی و اقتصادی علیه انقلاب مردم ایران استفاده نمایند ولی همواره با شکست و رسوائی مواجه شده و خواهند شد.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی به‌ سرکردگی آمریکای جنایت کار و با سوءنیت از یک طرف فشارها و تهدیدها را همچون گذشته علیه کشورمان تشدید کرده و از سوی دیگر مزورانه و فریب کارانه پیشنهاد مذاکره می‌دهند در حالیکه مردم هوشیار و دشمن‌شناس ایران این شیوه‌های شیطانی را می‌شناسند و در روز 22 بهمن پاسخ کوبنده و قاطع خود را به توطئه گران و استکبار جهانی خواهند داد.

این بیانیه در پایان تاکید‌ می‌کند: جامعه اسلامی کارمندان مشتاقانه همراه با مردم قهرمان و کارمندان خدوم ایران در راهپیمائی مراسم وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن سالگرد انقلاب اسلامی ایران حضور خواهد یافت.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: