پیامک های خواندنی بینندگان شبکه الجزیره درباره ایران

دیپلماسی - پخش مستقیم یک سمینار درباره روابط ایران با کشورهای غربی همراه با نظرات غالبا مثبت بینندگان شبکه الجزیره بود.

در پی پخش مستقیم سمینار "ایران و کشورهای عربی بازنگری در تاریخ و سیاست " توسط شبکه ماهواره الجزیرة مباشر،‌ این شبکه طبق روال گذشته خود اقدام به زیرنویس کردن پیامک های بینندگان که به نوعی نظرسنجی عمومی درباره این سمینار است کرد که خواندن برخی از آن ها جالب توجه است.

به گزارش خبرآنلاین،‌ بخش عمده این پیامک ها در حمایت از ایران و دعوت به الگوگیری از آن کردند که تعدادی از آن ها را باهم می خوانیم:

نگاه به ایران باید مبتنی بر یک تعامل استراتژیک باشد/ برنامه هسته ای ایران یک پروژه ملی و شرافتمندانه است / ایران قدرتمندترین کشور خاورمیانه است / قدرت ایران قدرت عرب ها و مسلمانان است / ایران امید امت اسلامی است / چه کسی به جز ایران از فلسطین پشتیبانی می کند / ایرانی ها سفارت اسرائیل را تبدیل به سفارت فلسطین کردند و ما ؟! / ایران به داد فلسطین رسید و حکام تماشاگر هستند/ ضرورت جغرافیا و تاریخ ما را به ایجاد یک پیمان عربی ایرانی فرامی خواند.

در ادامه این پیامک های که همگی با اسم فرستنده های آن ها روی صفحه نمایش داده می شوند آمد:

ای کاش مصر و ایران به توافق برسند / اسرائیل و آمریکا دو روی یک سکه هستند و ایران نماد مقاومت / ای عرب ها بدانید که ایران هم پیمان و یاور سوریه،‌حزب الله و حماس است / ایران و سوریه پناهگاه عرب ها / ایران و ترکیه دو کشور مسلمان و همسایه هستند و باید با آن ها تعامل کرد / ایران و ترکیه روحیه انقلابی گری را در میان امت بیدار کردند.

این سمینار دو روزه با همت مرکز استراتژیک تحقیقات و پژوهش‌های عربی در دوحه با هدف بررسی روابط کشورهای عربی منطقه با ایران با حضور اندیشمندان و کارشناسان "حمد بن عبدالعزیز الکواری "، وزیر فرهنگ و هنر قطر،‌ "عزمی بشاره "‌ نماینده سابق کنست رژیم صهیونیستی،‌ "فهمی هویدی "، کارشناس و نویسنده مطرح مصری و "طلال عتریسی "، تحلیل گر لبنانی مسائل خاورمیانه برگزار شد.

/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: